Az idő halad, a megoldást nem találják. A sok tanulási zavar, a motiválatlanság, sikertelenség, agresszió mögött legtöbbször olyan mélyen gyökeredző probléma van, amit közösen „megfejthetünk”, és a kialakult bizalomban megtanuljuk, hogyan változtassunk, mi és hogyan fejleszthető. Segítséget, támogatást adok, utat mutatok.
Mindenki tehetséges valamiben, de az a tapasztalatom, hogy a mai oktatási rendszerben sokszor elvész a lényeg: maga a diák, a gyermek, a kiskamasz, kamasz, a tini, a magát felnőttnek érző, szorongásokkal, önértékelési zavarokkal küzdő EMBERKE.
Hiszem, hogy akár a nagyon nagyhangú, külsőségeiben lázadó diák ugyanúgy eszközök híján van, mint a befelé forduló, szorongó, visszahúzódó. Tapasztalataim alapján a korrepetálásra, felkészítésre jelentkezők többségének nem azzal van problémája, amit hisz magáról. Az „én ehhez hülye vagyok” egyre gyakoribb, ahogy az is, hogy magántanár segítségét kérik.
Egyrészt alulteljesítés miatt, másrész félelemből, bizonytalanságból; az esetek egy részében pedig a még jobb eredmény, az elvárt teljesítménykényszer miatt.
A LÉLEKTANODA ezért is jött létre.
Segítség a szülőknek, segítség a diákoknak.